Køb for minimum DKK 500,00 og få DKK 50,00 i rabat med koden: FORÅRSFEBER
MÆRKER
TILBUD HÅRET HUDPLEJE MAKEUP ELEKTRONIK HELSE DUFTE

FAQ

De fleste spørgsmål kan
du finde svar på her på siden!

Bestilling

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse. Hvad gør jeg?

Hvis du ikke modtager din ordrebekræftelse efter du har gennemført din ordre, anbefaler vi, at du prøver følgende i nævnte rækkefølge:

1: Tjek spam-mappen i dit mailprogram. Det sker engang i mellem, at visse mailprogrammer tror vores ordrebekræftelser er spam og smider dem deri.

2: Log ind på din brugerkonto. Herfra vil du kunne se, om ordren er gået korrekt igennem - og også følge, hvor langt den er nået i vores system.

3: Hvis du ikke kan logge ind, eller du kan se på din brugerkonto, at der er et problem med ordren, så kontakt os på tlf. 86 77 00 01 eller skriv til kontakt@billigvoks.dk hurtigst muligt.

Jeg har indtastet en forkert adresse. Hvad gør jeg?

Du kontakter os hurtigst muligt på tlf. 86 77 00 01 eller mail: kontakt@billigvoks.dk, så vi kan få ændret leveringsadressen på din ordre.
Det skal gå lidt stærkt, for vi pakker din ordre hurtigt, efter vi modtager den :)

Kan jeg betale via faktura eller pr. efterkrav?

Nej, vi tilbyder ikke fakturabetaling eller betaling pr. efterkrav. Du kan udelukkende betale med betalingskort i forbindelse med ordreafgivelsen.

Kan jeg kombinere flere rabatkoder/gavekort?

Du kan ikke kombinere flere rabatkoder - men du kan kombinere flere gavekort. Du kan også kombinere et gavekort med en rabatkode.

For eksempel:
- Du kan ikke bruge en rabatkode, der giver 5% rabat og en rabatkode, der giver 10% rabat på samme ordre.
- Du kan godt bruge et gavekort på 250 DKK og et på 50 DKK på samme ordre.
- Du kan godt bruge en rabatkode, der giver 10% rabat og et gavekort på 50 DKK på samme ordre.

Jeg kan ikke få en rabatkode til at virke. Hvad gør jeg?

Hvis din rabatkode ikke kan godkendes af vores system, anbefaler vi, at du i første omgang tjekker en ekstra gang, om du har indtastet den korrekt.

Derefter beder vi dig kigge efter, om om der er opgivet betingelser for brug af rabatkoden, der hvor du har fundet rabatkoden (f.eks. i et nyhedsbrev eller et facebookopslag). Der kan nemlig være eksklusioner, hvilket vil sige, at rabatkoden f.eks. kun virker på visse brands, det kan være, at du skal købe for et bestemt beløb før koden virker, eller rabatkoden kan være udløbet.

Kan du ikke finde informationer om eksklusioner eller om, at rabatkoden skulle være udløbet, må du meget gerne kontakte os på kontakt@billigvoks.dk - så finder vi frem til, hvad der går galt.

Og bare rolig, hvis rabatkoden burde være gyldig til din ordre, og når at udløbe inden du får svar, vil du naturligvis stadig få rabatten :)

Jeg har lige gennemført en bestilling. Kan jeg nå at få noget mere med?

Ja, det kan du! :)

Hvis du kontakter os på telefon 86 77 00 01, eller mail kontakt@billigvoks.dk inden du har fået en afsendelsesbekræftelse, kan vi sagtens tilføje ekstra produkter, som du kan få sendt med i samme ordre.

Levering

Kan jeg få gratis fragt?

Ja, hvis du køber produkter for over 599,- DKK (excl. fragt), vil du automatisk få gratis fragt på din ordre.

Har du opnået rabat ved brug af en rabatkode eller et gavekort, vil dit køb skulle være på min. 599 DKK efter rabatten er fratrukket. Har du f.eks. lagt produkter i kurven for 640 DKK og brugt en rabatkode, der giver 10% i rabat, vil du ikke opnå gratis fragt på ordren, da produkterne herved kun koster 576 DKK, efter rabatten er fratrukket.

Du kan kun opnå gratis fragt, hvis du bestiller til Danmark.

Hvor hurtigt sender I min pakke?

Meget hurtigt! :)

Hvis du bestiller inden kl. 18:00 søndag-torsdag eller inden kl. 16:00 fredag, vil din ordre blive afsendt samme dag.

Sender I virkelig også pakker om søndagen?

Ja, det gør vi! Vi har en særaftale med både PostDanmark og DAO, der gør, at vi også får afhentet pakker om søndagen, som leveres allerede mandag.

Hvor lang er leveringstiden?

Hvis du bestiller med levering til Danmark, vil du typisk modtage pakken allerede dagen efter bestilling.

PostDanmark:
Ved bestilling som alm. pakke, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
PostDanmark omdeler privatpakker mandag-lørdag og pakker bestilt til erhvervsadresser mandag-fredag. Der omdeles ikke på helligdage.

Vælger du at få leveret din ordre som B-post, vil leveringstiden være 1-3 omdelingsdage efter afsendelse.

DAO:
Bestiller du din ordre til levering med DAO, vil pakken blive omdelt eller leveret til dit afhentningssted den første omdelingsdag efter afsendelse.
DAO omdeler alle årets 365 dage - også søn- og helligdage.

Vi tager forbehold for, at pakker kan blive forsinket ved vores fragtleverandører - men vi lover, vi altid vil gøre alt, hvad vi kan for at få din ordre frem til dig så hurtigt som muligt!

Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke på posthuset?

Hvis du ikke afhenter din pakke på posthuset/afhentningsstedet, vil pakken blive sendt retur til os efter 7-14 dage.

Når pakken kommer retur til os, kontakter vi dig for at spørge, om vi skal sende pakken igen, eller om du ønsker at annullere din ordre.

Hvis vi ikke kan komme i kontakt med dig, vil vi automatisk annullere din ordre og refundere pengene til din konto.

Kan jeg afhente min ordre i stedet for at få den sendt?

Ja, det kan du - men dog kun i Østjylland. Vi har fire afhentningssteder i henholdsvis Aarhus V, Viby J, Risskov og Ulstrup.
Ønsker du at afhente din ordre et af disse steder i stedet for at få den tilsendt, så vælger du blot leveringsformen "afhentning" og et af de afhentningsstederne, når du gennemfører din ordre.

Hvornår på dagen bliver min pakke leveret?

Har du bestilt forsendelse med PostDanmark, kan vi desværre ikke sige noget om, hvornår på dagen din pakke leveres eller er klar til afhentning, da det er forskelligt fra by til by. Kontakt eventuelt dit lokale posthus for at høre nærmere.

Har du bestilt forsendelse med DAO, vil leveringen ske tidligt om morgenen - sikkert allerede inden du er stået op :)

Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg?

Hvis du har fået en afsendelsesbekræftelse fra os, men du ikke modtager din pakke den kommende omdelingsdag, anbefaler vi, at du først tjekker din afsendelsesbekræftelse og ser, om der er et trackingnummer deri.
Hvis din pakke er sendt med tracking, vil du kunne slå nummeret op og se, hvor langt din pakke er nået. Vi oplever ofte, at pakken ligger klar på afhentningsstedet, men der blot ikke er blevet givet besked om dette fra fragtleverandørens side.

Kan du se, at din pakke er forsinket eller ankommet til et forkert afhentningssted, vil vi anbefale dig at kontakte fragtleverandøren direkte for at løse problemet.

Er du utilfreds med fragtleverandørens håndtering, har du ikke modtaget en afsendelsesbekræftelse fra os, eller har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på tlf. 86 77 00 01 eller kontakt@billigvoks.dk - så finder vi en løsning.

Levering til udlandet

Sender I varer til udlandet?

Ja, det gør vi. Vi leverer til alle lande i hele verden. Enkelte brands leveres dog kun til Danmark (inkl. Grønland og Færøerne).

Du kan se, hvad fragtprisen er, når du gennemfører din ordre og vælger levering til det ønskede land.

Hvad med told/MVA?

Ved levering til lande udenfor EU kan du risikere, at de lokale toldmyndigheder pålægger told/MVA.
Disse omkostninger vil du selv skulle betale, og vi er ikke ansvarlige for eventuelle forsinkelser i leveringen som følge af toldmyndighedernes behandling.

Vi har desværre ikke mulighed for at skrive på pakken, at det er en gave, eller skrive en lavere værdi på fakturaen.

Kan jeg få momsrefusion?

Hvis du køber en vare, der skal sendes ud af Danmark eller til Færøerne/Grønland, har du mulighed for at få momsrefusion.

Det kræver, at du sender os gyldig dokumentation for, at varen er blevet indfortoldet i et andet land - f.eks. i form af fakturaen fra ordren med et toldstempel på, samt dine kontaktoplysninger.

Efter vi har modtaget din dokumentation, refunderer vi momsbeløbet, fratrukket et administrationsgebyr på 40 DKK.

Priser / Betaling

Hvordan opgives priserne?

Alle priser på billigvoks.dk er oplyst i Danske Kroner (DKK) inkl. 25% moms.

Hvad betyder "Normalpris hos butikkerne"?

"Normalpris hos butikkerne" er de priser, vi bruger som sammenligningsgrundlag for at udregne besparelser hos billigvoks.dk.
"Normalpris hos butikkerne" refererer til prisen produkterne koster i vores tilknyttede fysiske butikker, hvis produkterne skal købes uden foregående bestilling via hjemmesiden.

"Normalpris hos butikkerne" er identisk med leverandørens vejledende priser. Hvis leverandøren ikke leverer vejledende priser, vil "Normalpris hos butikkerne" være markedspriserne hos de større danske forretninger, der forhandler produkterne f.eks. Matas.

Opkræves der betalingsgebyr?

Nej, hos billigvoks.dk opkræves der ikke betalingsgebyr på nogen korttyper.

Hvilke betalingskort modtager I?

Vi modtager følgende betalingskort:

- Dankort
- MasterCard
- Maestro
- VisaCard
- Visa Electron
- JCB Card
- American Express

Betalinger hæves først, når pakken afsendes.

Det er ikke muligt at betale pr. faktura, efterkrav, check, bankoverførsel eller med andre betalingskort.

Fortrydelse / ombytning

Hvor lang tids returret har jeg?

Hos billigvoks.dk har du hele 365 dages returret på dine produkter. Så længe de returneres i original emballage, eventuel forsegling ikke er brudt, og de ikke er taget i brug, vil du kunne få alle pengene retur.

Returner produkterne forsvarligt indpakket til:

billigvoks.dk
Haslegårdsvænget 16
8210 Aarhus V.
Mrk: Returret

Du har selv ansvaret for produkterne, du sender retur, indtil vi modtager dem. Vi anbefaler, at du sender produkterne som pakke og ikke som maxi-brev. På den måde er produkterne forsikret mod bortkomst og beskadigelse.

Kan jeg returnere produkter, der er brugt?

Det kommer helt an på, hvilken type produkt, der er tale om.

Jævnfør købeloven kan du godt returnere produkter, der har været brugt. Vi skal, når vi modtager varen retur, foretage en skønsmæssig vurdering af, hvor meget brugen har forringet produktets videresalgsværdi og returnere videresalgsværdien til din konto.

Det er dog vigtigt at nævne, at langt hovedparten af produkterne i vores sortiment er undtaget fra dette, hvilket vil sige, at returretten bortfalder, når produktet tages i brug.

Helt konkret gælder dette for varer omfattet af købelovens § 7, stk. 2:
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Du mister din fortrydelsesret, hvis;
Du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årssager ikke er egnet til at blive returneret.

Varer der ikke er egnet til at blive returneret, hvis forseglingen er brudt eller produktet er taget i brug dækker bl.a. over (men ikke begrænset til) hårtrimmere, glattejern, hårbørster, hårvoks og cremer. På produkter af denne type bortfalder fortrydelsesretten, når forseglingen brydes eller produktet tages i brug.

Reklamationsret

Mit produkt fejler noget. Hvad gør jeg?

Har du modtaget et produkt, der er beskadiget eller defekt ved modtagelsen, så kontakt os hurtigst muligt på kontakt@billigvoks.dk.

På elektronikvarer og hårbørster har du altid 24 måneders reklamationsret. Nogle mærker kører derudover med udvidede garantier.

På øvrige produkter som f.eks. hårprodukter og hudpleje gælder reklamationen frem til produktets udløbsdato (dog max. 24 måneder efter køb) - eller indtil holdbarheden efter åbning er udløbet (dog max. 24 måneder efter køb).

Er din kvittering væk, kan vi oftest finde frem til den vha. dit telefonnummer eller din mailadresse, så selv hvis du mangler kvitteringen, kan du godt reklamere over et produkt :)

Kontakt os

Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?

Ring til os:
Tlf: 86 77 00 01

Skriv en mail:
kontakt@billigvoks.dk

Vi svarer indenfor 2 timer i virksomhedens åbningstid.

Hvad er jeres åbningstider?

Du kan komme i kontakt med vores kundeservice pr. mail eller telefon i følgende tidsrum:

Mandag: 10:00 - 18:15
Tirsdag: 10:00 - 18:15
Onsdag: 10:00 - 18:15
Torsdag: 10:00 - 18:15
Fredag: 10:00 - 16:15
Lørdag: Lukket
Søndag: 10:00 - 18:15

Loyalitetsrabat

Hvad er loyalitetsrabat?

Hos billigvoks.dk ønsker vi at belønne loyale kunder med ekstra gode priser. Derfor optjener du loyalitetsrabat på alle dine køb hos os.

Loyalitetsrabatten kan bruges på din næste ordre, eller du kan spare sammen og bruge optjent rabat fra flere ordrer på samme tid.

Hvor meget optjener jeg i loyalitetsrabat?

På de fleste produkter optjener du 5% af varens værdi i loyalitetsrabat, når du køber dem, men du kan også finde kampagner, hvor du optjener mere.

Hvor længe kan jeg bruge optjent loyalitetsrabat?

Al optjent loyalitetsrabat er gyldigt i 6 måneder fra din seneste ordre.

F.eks: Du lægger en ordre hos os, og optjener 20 DKK i loyalitetsrabat. 3 måneder senere lægger du en ny ordre hos os, hvor du vælger ikke at bruge din først-optjente loyalitetsrabat, men i stedet gemmer den. På din anden ordre optjener du 30 DKK i loyalitetsrabat. Din loyalitetsrabat er nu 50 DKK. Din nye loyalitetsrabat på 50 DKK vil være gyldig i 6 måneder efter din seneste ordre.

Kan jeg overføre loyalitetsrabat til anden konto?

Ja, det kan du godt.

Du kan f.eks. bruge funktionen til at samle hele familiens loyalitetsrabat på én konto, forære loyalitetsrabat til en ven, eller flytte rabat til en anden konto du har oprettet med en anden email-adresse.

Du overfører loyalitetsrabat ved at logge ind på din brugerkonto (Log-in findes i toppen af siden). Under menupunktet Loyalitetsrabat, klikker du på "ønskes din loyalitetsrabat overført til anden konto/e-mail?"

Fortrydelsesret

Hvordan annullerer jeg min ordre?

Der er selvfølgelig plads til at fortryde dit køb, og vi har 365 dages fortrydelsesret hos billigvoks.dk :)

Annullering før afsendelse:
Ønsker du at annullere din ordre, inden vi har nået at afsende den, skal du kontakte os hurtigst muligt på tlf. 86 77 00 01 eller mail: kontakt@billigvoks.dk.
Det skal gå lidt stærkt, for vi pakker din ordre hurtigt efter vi modtager den :)

Når du at annullere inden vi afsender pakken, vil betalingen ikke blive hævet på din konto.

Annullering efter afsendelse:
Ønsker du at annullere din ordre, efter vi har afsendt den, skal du sende en mail til os på kontakt@billigvoks.dk, hvori du skriver, at du ønsker at fortryde dit køb. Ordren skal sendes retur til os på adressen; billigvoks.dk, Haslegårdsvænget 16, 8210 Aarhus V.

Hvis du annullerer en ordre, efter vi har afsendt den, skal du selv betale for returfragten.

Har du valgt at få leveret med DAO uden omdeling eller med PostDanmark, kan du nægte modtagelse af pakken eller undlade at afhente den på posthuset. Så bliver den automatisk sendt retur til os, uden du behøver betale returfragten.

Ved betaling med Dankort vil betalingen blive refunderet til kontoen tilknyttet kortet indenfor 5 bankdage efter vi modtager pakken retur. Har du betalt med Mastercard, American Express eller lignende, kan der gå op til 30 bankdage.

Prismatch

Jeg har fundet et produkt billigere et andet sted. Prismatcher I?

Ja, det gør vi - og vi giver endda 5% yderligere rabat!

Læs i punkterne herunder, hvordan vi håndterer det.

Sådan bruges prismatch

Gennemfør en ordre som normalt, og indsæt et link i kommentarfeltet til, hvor du har fundet produktet billigere.
Vi nedjusterer derefter din betaling manuelt til den lavere pris, fratrukket 5% yderligere rabat.

Se under punktet "Betingelser for prismatch", hvilke krav der skal være opfyldt for at vi prismatcher.

Hvis vi ikke har mulighed for at prismatche (F.eks. hvis du har henvist til en amerikansk webshop, en brugt vare, en udsolgt vare eller lignende), kontakter vi dig naturligvis inden vi gennemfører ordren, så du kan beslutte om du vil gennemføre ordren til normal pris.

Betingelser for prismatch

- Vi prismatcher alle fysiske butikker og webshops i Skandinavien.

- Du må ikke være ansat i, eller have indflydelse på prissætningen af varen i den virksomhed du ønsker vi skal prismatche.

- Varen skal kunne købes; den må altså ikke være udsolgt/udgået.

- Vi prismatcher kun nye produkter i original, ubeskadiget emballage.

- Er et produkt blevet relanceret med ny formulering, i ny emballage eller med nyt varenummer, prismatcher vi ikke med en ældre udgave, da der ikke er tale om samme produkt.

Øvrige

Kan jeg blive tilmeldt jeres nyhedsbrev?

Hos billigvoks.dk sender vi nyhedsbreve ud ca. 2-3 gange pr uge, med gode tilbud, tips og tricks og præsentation af nye produkter i vores sortiment.

Du kan tilmelde dig nyhedsbrevet lige her:
https://billigvoks.dk/nyhedsbrev

Vi videregiver selvfølgelig aldrig din mailadresse til tredjepart, og det kan altid frameldes igen med øjeblikkelig varsel

Bruger websitet cookies?

Ja, billigvoks.dk bruger, nøjagtig ligesom alle andre webshops, cookies for at kunne fungere.

Har du brug for yderligere information om cookies, henviser vi til vores handelsvilkår.

Får I et specifikt mærke i jeres sortiment?

Er der et brand du synes vi mangler i vores sortiment? Så vil vi meget gerne have dit input.

Skriv til vores indkøber Michelle på michelle@billigvoks.dk

Vi kan naturligvis ikke love at vi får alle efterspurgte brands i vores sortiment, men vi lover at undersøge alle henvendelser nærmere og vende tilbage med svar.

Hvornår får I et specifikt produkt på lager igen?

Vi gør vores bedste for at have så få udsolgte produkter i vores sortiment som muligt - men engang imellem sker det desværre.

Har du brug for et estimat på, hvornår vi får et produkt på lager, er du meget velkommen til at kontakte os på kontakt@billigvoks.dk

Har billigvoks.dk e-mærket?

Ja, det har vi. Du kan se vores certifikat lige her:
https://certifikat.emaerket.dk/billigvoks.dk

Kan jeg se andre kunders anmeldelser af deres købsoplevelse?

Ja, dem kan du finde på Trustpilot, hvor vi er en af Danmarks højst-ratede webshops:
https://dk.trustpilot.com/review/www.billigvoks.dk

Er produkterne de samme som kan findes i de fysiske forretninger?

Ja, alle produkter i vores sortiment er ægte mærkevarer som dem du finder i fysiske forretninger.

Langt hovedparten af vores produkter stammer direkte fra de danske producenter eller leverandører, mens andre er importeret fra andre EU-lande.

Vi importerer ingen varer fra ikke-EU lande.

EMNER

Bestilling

Levering

Levering til udlandet

Priser / Betaling

Fortrydelse / ombytning

Reklamationsret

Kontakt os

Loyalitetsrabat

Fortrydelsesret

Prismatch

Øvrige

KONTAKT OS
VI HJÆLPER DIG GERNE!
(+45) 86 77 00 01
HVERDAGE SØNDAGE
10.00-18.00 14.00-18.00
VIND 2.000 DKK I GAVEKORT!
Vi trækker lod blandt alle på vores mail-liste hver måned